maandag 9 juni 2014

On my wishlist


Het mooie weer is daar, tijd voor een nieuwe wishlist! Al is die van mij nog redelijk bescheiden momenteel.

Zoals jullie misschien weten ben ik sinds een aantal maanden enorm into sporten. Het is waar wat ze zeggen, het is verslavend om fit te zijn.  Ik ga 2 tot 3 x per week sporten en daar hoort natuurlijk ook leuke workout gear bij. Hoe cute is deze top van Blogilates:

Van de print ben ik niet wild maar vind dit model van jumpsuit wel heel erg mooi, hij is van Jane Norman:



Again, niet mijn voorkeur qua kleur maar dit soort bikini's zitten mij altijd goed. Hij komt van de Etam, een winkel die ik eigenlijk nooit bezoek:

Weer eentje van de work-out wishlist, Skechers! Ik heb nu enkel Nikes en wil eigenlijk nog een goedkoper paar om mee af te wisselen. Helaas is deze panterprint versie niet bij ons te koop dus ga ik maar op zoek naar een ander kleurtje:




Ook heb ik nog geen lente/zomer schoenen gekocht dit jaar. Ben precies al een maand op zoek naar leuke flatjes of sandaaltjes maar heb ze nog niet gevonden. Deze van Promod lijken me misschien wel leuk:

Geloof het of niet, op de 'beauty wishlist' staat maar 1 ding en dat is de Ange eau Demon parfum van Givenchy. Wil hem al ongeveer een jaar, vind dat ik mezelf er toch eens op mag trakteren nu...

xoxo Tessa

1 opmerking:

Unknown zei

Die bikini vind ik zo mooi. En dat geurtje van Givenchy is goddelijk!