dinsdag 17 juni 2014

Vergeten producten


Tijdens het opruimen van een aantal badkamerkasten kwam ik ineens een aantal dingen tegen die ik compleet vergeten was. Ze hoeven niet eens slecht te zijn, ze belanden gewoon per ongeluk achterin de kast.

Ik merk dat ik het vooral heb met body producten, daar ga ik nu dus ook werk van maken om alles op te gebruiken.
Van deze 3 body producten wist ik bijvoorbeeld niet meer dat ik ze had! De bronze olie van Mac is al jaren oud, hij hoorde bij een of andere beach collectie. Ik vermoed dat ik hem maar 1 x gebruikt heb dus hoop dat hij nog goed is. De spray bodylotion van Vaseline heb ik ook maar max 2 x gebruikt en daarna gewoon vergeten. En de coconut oil van Inecto zegt me zelfs niks, weet niet eens meer of deze fijn is... Tijd om alles weer te gaan gebruiken.

Van Lush heb ik natuurlijk een hoop zeepjes liggen die niet meteen op gaan, ik snij ze namelijk in 'pak klare stukjes' maar ik gebruik ze wel. Toch vond ik in mijn Lush lade iets wat er ook al langer dan een jaar in ligt, het Tiny Hands serum:
Ik gebruik thans vaak handcrème maar ik denk dat ik hier praktisch gezien gewoon een schoteltje voor moet neerzetten. Het is namelijk een blok en dat vind ik toch wat vies om gewoon op je nachtkastje te leggen, denk dat dat me tegenhield om het te gebruiken.

Als laatst 1 make-up product dus dat valt goed mee. De Mac MSF:
Er was een tijd dat ik dit dagelijks droeg, dat is ook al jaaaren geleden. Ik gebruik tegenwoordig alleen nog maar concealer, heb niet meer nodig. En toch vind ik het zonde en ga ik deze maar proberen opmaken of verkopen.

Kijk maar eens goed in je kasten, er ligt vast nog vanalles in dat je vergeten bent.

xoxo Tessa

1 opmerking:

Anoniem zei

die olie van Mac ken ik niet eens! ziet er wel leuk uit