zaterdag 21 juni 2014

Opgemaakt en weggegooid

 Het is alweer tijd voor een opgemaakt artikel. Goed dat ik alles op foto zet want ik denk telkens dat ik niet zoveel heb opgemaakt, uiteindelijk valt dat dan wel mee!

De mascara die ik opmaakte is de Masterpiece Max van Maxfactor. Hmz, is deze van formule veranderd? Hij was wel fijn maar ik heb het idee dat hij vroeger beter was. Of ik heb ondertussen betere mascaras gevonden, kan ook...

De browgel van Hema blijft het beste, een echte budget aanrader. Ik maakte hem al voor de 2de of 3de keer op nu. Aan de randjes zit er dan nog wel wat product maar dat is uiteindelijk zo smerig + moeilijk aan te komen:

Ook gebruikte ik opnieuw zo'n black poriestrip, super fijn spul.

een pakje wattenstaafjes, geen idee meer waar deze vandaan kwamen:

En de watjes die ik opmaakte waren van Primark, die vind ik niet zo geweldig maar ze zijn dan ook heel goedkoop:

Een nagellak remover potje van Essence, heb al betere gehad maar hij is zeker te doen voor zijn prijs:

Deze leuke LE 'sneeuwman bruisbal' van Lush maakte ik op in een voetbadje aangezien ik geen bad heb. De werking was super (liet een zacht laagje achter) maar de geur was niks voor mij, veel te kruidig.

Het stukje zeep wat opging was opnieuw Snowcake. Dit is een van mijn favorieten van Lush, enkel met kerst te krijgen.

Ook ging er nog een mini Yogi Flow douchegel van Rituals op. Waaw, ik moet hier een fullsize van halen ooit.

Als laatst nog een crest white strip, ik gebruik ze af en toe om mijn tanden op te frissen. Ze werken naar mijn mening nog altijd het best.

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk om te zien wat je allemaal hebt opgemaakt.

Florentine zei

Die mascara en ritualen lijken me heel erg leuk en fijn!!!