woensdag 15 juli 2015

Opgemaakt en weggegooid

Er zijn verdacht veel haar producten opgegaan de afgelopen maand, toevallig allemaal rond dezelfde tijd. En geen zeep, ughh ik probeer nu al maanden een huge fles van The Body Shop op te maken en hij is nog kwart vol. Reminder for self: nooit meer een mega verpakking van TBS kopen.

Maar eerst watjes, ik maakte een pakje van de Action of en eentje van Demak'up:

En een handcrème van OPI, heel fijn spul:

L'oreal Elnett hitte beschermende spray, zou ik zeker nog opnieuw kopen:

Droogshampoo 'Zomer blond' van Andrelon. Niet verkeerd maar deze rook niet zo lekker dus ik koop hem niet opnieuw:

Iets wat ik altijd opnieuw zal willen kopen is de Miracle Moist shampoo van Aussie. Er staat een druif op afgebeeld maar deze hele lijn ruikt naar bubblegum en dit blijft gemakkelijk een dag in je haar hangen.

Ook op, de wimpertrosjes van Elf. Meh, deze zijn veel slechter dan bijvoorbeeld die van Essence. Ze zien er nepper uit en er hangt aan elke lash een opgedroogd bolletje plaksel wat je er telkens af moet halen:

Mijn favoriete Essie lakje ever 'Cute as a button' ligt sinds een paar weken ook in de vuilbak. Hij was voor 80% leeg maar het laatste restje was er niet meer fatsoenlijk uit te halen helaas.

En als laatst was het tijd om mijn wimperlijm van Revlon te vervangen. Er zat nog wel een restje in maar de verpakking werd zo nasty en na een jaar vervang ik mijn wimperlijm toch liever.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: