donderdag 9 juli 2015

Shoplog


Ik heb eigenlijk de laatste maand heel weinig gekocht maar ben deze maand wel verjaard. Het meeste wat je ziet heb ik dus gekregen, altijd leuk!

Van de Hema had ik een nieuwe agenda nodig, ik kocht in een keer ook washi tape en nieuwe oordopjes, I love  Hema!

Bourjois oogschaduw trio met 3 prachtige neutrale kleurtjes:

3 nieuwe gellak kleurtjes van Pink Gellac, zal deze binnenkort wel eens laten zien:

De nieuwe douchegel van Dettol met perzik geur moest ik uiteraard proberen:

De make-up spons van Real Techniques, lijkt me wel fijn om vloeibare concealer mee te blenden:

Het hele lipsmacker pakket van de frisdrank geuren, altijd een leuk cadeau om te krijgen. Ze verdwijnen al snel in tassen, je auto, bureau op het werk...

2 maskertjes van Dr Van Der Hoog:

2 lichtblauwe armbandjes:

Een fancy beker, deze zat nog gevuld met snoep. My friends know me well...

En het enige kledingstuk wat ik tot nu toe gescoord heb in de sale is dit paisley blouseje van Zara:

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Griet Lucas zei

Proficiat nog met je verjaardag :) leuke cadeautjes heb je gekregen. Ik ben wel benieuwd naar de RT spons!

Unknown zei

Ik ben benieuwd naar die twee maskers. Ze spreken mij erg aan.