zondag 25 oktober 2009

Dagelijkse make-up & volgorde

Ik schreef al een keer over de producten die ik dagelijks gebruik maar natuurlijk durft dit wel eens veranderen. Lipgloss en oogschaduw is van dag tot dag anders maar voor de rest gebruik ik momenteel dagelijks:


1. Hema baked bronzer
2. Gosh looong mascara
3. Mac stick concealer
4. Mac fluidline 'blacktrack'
5. Wetnwild wenkbrauw palletje
6. L'oreal blush delicieux 'candy cane pink'
7. Mac studio moisture tint
8. Catrice highlighter

Misschien is het handig om mijn volgorde er even bij te zetten?

ik zorg altijd eerst dat mijn gezichts make-up af is.
- tinted moisturizer van Mac/of gewoon mineraal poeder (waar ik die dag zin in heb)
- een beetje concealer onder mn ogen
- bronzer op wangen en neus
- op de appeltjes van mijn wangen wat blush
- highlighter op jukbeenderen en neus
- wenkbrauwen doen met het wetnwild palletje
en dan begin ik pas aan de ogen :)
- eyeprimer als ik van plan ben oogschaduw op te doen
- oogschaduw
- eyeliner
- wimperkruller
- mascara
en dan lipstick of lipgloss en ik ben ready.

dit is natuurlijk mijn persoonlijke voorkeur, anderen doen net liever eerst hun oogmakeup.

xoxo Tessa

1 opmerking:

Margot zei

leuk dat je budget en duur met elkaar combineert:D