vrijdag 2 oktober 2009

Leuke kleenex doosjes


Ojee daar ben ik weer met mijn rare posts maar ik meen het :p ik ben gek op kleenex!
Er staat bij mij standaard een doosje op mijn bureau. Je kan ze voor alles gebruiken: bij een verkoudheid ofcourse maar ook om make-up swatches af te vegen, voor je kwasten even snel mee schoon te vegen... ik gebruik zo echt een aantal dozen per jaar.

Iedereen kent de saaie langwerpige dozen wel:


Maar er bestaan ook cute modelletjes zoals deze fruit stukjes:



Of eentje van hello kitty:


Ik heb zelf nu eentje op mijn bureau staan van de hema:

en alvast een backup gekocht met schaapjes op :p ahhh cute

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Anoniem zei

omg die voorlaatste is echt cool! die wil ik haha :') duur?

Tessa zei

die van de hema? goh ik heb die al een tijdje ik denk €2 ongeveer

Margot zei

ik houd ook van kleenex doosjes! Ik wil nu alleen een mooie harde kopen, waar je telkens doosjes in doet;)

Marijke zei

oh die van hello kitty is leuk! :-)