woensdag 7 oktober 2009

Mac Cremesheen Glasses

Ik zag laatst op ACW iets leuks van Mac wat ik nog niet heb (en wel wil proberen): de Cremesheen glasses.

Ik weet niet of het iets nieuws is of iets wat al eerder is uitgekomen maar het doet me denken aan een Dazzleglass zonder glitters.




De collectie waarbij ze uitkomen heet de Creamteam collection, deze bestaat uit een aantal creamsheen lipsticks en dus de creamsheen glasses. De collectie zal binnen een aantal maanden ook bij ons in de Mac winkels te vinden zijn. Hebben!!!
xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Kizzy zei

Mooi zijn ze, ja!

Vooral als je niet van glitters houdt (zoals ik)!

Margot zei

erg mooi! en echt super goed dekkend:o

Maaike (Honestbeauty) zei

'Cream' finish wil zeggen dat er geen glitter of shimmer in zit. Ik ben wel blij dat ze daar mee opkomen want tot nu toe was alles heel glitter en glamour! ( Ik heb de kleur Ample Pink, die is ook een 'cream' finish, maar lang niet zo denkend als op die foto's hier)

Tessa zei

Ja jij hebt een plushglass die zijn minder dekkend over het algemeen.

Sharon zei

Die zijn echt super fijn!
Ik heb zelf Partial To Pink, echt mooie kleur :)
x