woensdag 14 oktober 2009

Whats in my schoolbag

Oopss.. ik kom er ineens achter dit ik nog een tag te doen heb :)
Katia tagde me een maand terug ofzo voor een whats in my bag post en omdat ik nog niet begonnen was met school zei ik dat ik hem later wel zou doen en dat is dus nu:

Ik sleep alles mee in deze grote invito bag
Schoolspullen, een boek voor in de bus,water,portemonnee,zakdoekjes, een deo en keelsnoepjes zitten er gewoon standaart in:

een make-up bag heb ik me nog altijd niet aangeschaft dus voorlopig steek ik mijn beautyspulletjes in zo'n zijvakje met ritssluiting haha. Ik heb meestal best veel bij, dit steekt er allemaal in mijn tas qua make-up:
-spiegeltje
-wenkbrauwpoeder
-bronzer met kleine kwast
-oogpotlood
-concealer palletje
-2 lipsmackers
en dan de kleur wat ik die ochtend op mijn lippen doe (voor bij te werken), die dag was dat toevallig de sephora lipstick maar dat wisselt dus dagelijks.

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

sasori zei

wowwwwwww that's alot! ik heb alles altijd in een klein tasje :]

Anoniem zei

ow frick ik moet die tag ook nog altijd doen! haha
je hebt idd best veel make-up mee, bronzer en wenkbrauwpoeder enzo neem ik echt nooit mee

Live with Lipstick zei

Ik stop ook altijd de lipgloss/balsem die ik die ochten heb gebruikt in mijn tas. Maarja, Ik denk dat veel mensen dat doen!
x