dinsdag 27 oktober 2009

Infrarood lamp

Ben jij ook zo iemand die nooit uit de douche of het bad wil komen omdat de badkamer zo 'koud' aanvoelt vergeleken met het warme water? ik wel! ik zeurde er al maanden over en nu had mijn vader er iets tegen gevonden in de Media markt. De philips infrarood lamp!

Sommige zwembaden hebben ook al zo'n soort 'cabine' waar je dan geld moet in stoppen om je "droog" te laten warmen. Ik gebruik de lamp eigenlijk gewoon als hitte bron :) ik zet hem op ongeveer 25 minuten want ongeveer zo lang heb ik nodig om me te douchen en aan te kleden. Wij hebben een redelijk open douche dus als je de lamp daar naartoe richt heb je het altijd warm.
echt DE uitvinding voor mij! :)
je vind hem dus bij de Media markt voor rond de €120 (weet de exacte prijs niet meer).

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Margot zei

Haha leuk! Ik heb daar niet echt last van, maar hij lijkt me wel fijn!

katrien zei

zalig! wat een geniale uitvinding