donderdag 29 oktober 2009

Makeupbag

Korte update vandaag: ik heb eindelijk een make-up bag gekocht :p hoelang was ik al aan het zeuren dat ik er een moest kopen? en hoelang lag alles al los te rommelen in mn tas? haha idd.. het hele schooljaar.

Hij is super cute met Hello Kitty en komt van de h&m:

Wat ik precies meesleep naar school heb ik al eens in een vorige post laten zien, maar hier nog even snel de binnekant:
en nu de minder fijne update: ik ben mijn nieuwe mac lipstick (Hue) al kwijt!!!! hoe erg is dat? :( hij is al bijna een week spoorloos dus ik vrees dat ik hem gewoon ergens verloren ben.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Margot zei

oh nee! Wat ontzettend zonde van je MAC lipstick:O hopelijk komt hij nog boven water, dan heb je in elk geval een leuk make-up tasje om hem in te doen;)

Tessa zei

jaaa niet fijn :( hij was 1 keer gebruikt

Lvst zei

Wat jammer zeg van je mac lipstick! En schattig tasje, ik had hem ook al gezien op de online shop misschien dat ik hem ook maar koop. Hij is erg leuk! :)

steffi zei

oh wat erg om te horen! hopelijk vind je hem ergens toch nog tussen je andere make up. leuk tasje!

Lisan (beauty-princess) zei

Oo, wat een schattig tasje :D
Zonde van die lipstick zeg! Goed zoeken nog maar even!

Ik heb trouwens een winactie op mn site, doe je mee :D?

xx

sofie zei

oh, je hebt dat schattige make-uptasje uit de h&m!!
xx