zaterdag 18 september 2010

H&M nagellak 'Summer Fresh'

Heb je deze lieve kleine flesjes al eens zien hangen bij de H&M? ze hingen bij de H&M beauty in
Maastricht aan zo'n draai-rekje en ik vond het zo'n lief kleurtje + hij kostte 1 euro dus ik besloot
hem gewoon te kopen.

Er zit 3.2 ml in het flesje wat natuurlijk heel weinig is, in een gemiddeld lakje zit 10 ml en in een O.P.I. nagellak zelfs 15 ml.

Maar goed, dit is de nagellak na 3 laagjes:
En die 3 lagen heeft hij ook echt wel nodig. Na 1 laagje heb je een streperige boel en na het 2de laagje was de dekking nog niet hoe het moet zijn. Dat is wel jammer want zo zal het flesje snel leeg gaan.

Dit is het resultaat na een week:
nog niet zo slecht he? de lak is wel een beetje uitgegroeid maar mijn nagels groeien ook heel snel.
Voor de rest zijn er geen grote chips te bekennen aan de bovenkant.
Leuk hebbedingetje voor die ene euro :)
xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Super tof nude kleurtje

Katrien zei

Sja dat is geen kwaliteit eh maar wel een mooie kleur, als ik hem tegenkom ga ik hem ook kopen denk ik ;-)

Fleur zei

Mooi kleurtje!

Myrna zei

Mooi nude kleurtje!!

Lvst zei

Wel jammer dat de kwaliteit niet echt goed is, maar wel een erg mooie nude kleurtje :)!

Jorna zei

Mooi nude lakje! :) De kleur is mooi, jammer dat het 100% dekkend maken moeizaam ging.

Kashmira zei

Hey deze heb ik toevallig vandaag ook gekocht! Moet hem nog ff testen maar bij jou staat hij heel leuk!