woensdag 22 september 2010

Rimmel lipgloss: Non stop glamour

Rimmel Stay Glossy is een lipgloss-lijn die sinds vorig jaar al op de markt is, en ik heb deze gloss ook al zeker een half jaar. Nu hij leeg begint te geraken dacht ik er aan om hem te reviewen.

Ik had er al ooit al kort even over geschreven maar toen had ik nog geen fatsoenlijke camera ter beschikking en jullie verdienen de mooie swatches! Ik heb dus de kleur 'Non stop glamour'

Kijk eerst al eens mee naar het leuke kwastje:
Het is een sponge-tip maar niet zoals we die gewend zijn. Het dunne kwastje zorgt voor een fijne aplicatie en er komt ook net genoeg product op je lippen.
De gloss ziet er nude-roze uit in het flesje maar op je lippen komt er vooral een hele mooie glans die bestaat uit glitters in koele kleuren.

Swatch op mn hand:
Lipswatch zonder flits:
Lipswatch met flits:
De gloss is dus niet super gepigmenteerd maar wel heel mooi. Daarbij plakt hij ook niet verschrikkelijk hard, hij voelt eerder fijn aan op de lippen. Ik merk dat ik vaak naar deze gloss grijp in mijn lade en daarom wou ik hem op deze manier met jullie delen.
De Rimmel stay glossys kosten ongeveer 9 euro. Niet heel duur maar ook niet super goedkoop, gelukkig heeft het Kruidvat af en toe leuke kortings acties. Ik heb hem destijds bijvoorbeeld voor +-6 euro gekocht, hou het Kruidvat foldertje dus gewoon goed in het oog op 30% acties o.i.d. :)

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

KAtrien zei

Wouwie die gele/goude sheen!!!! Heel mooi ;-)

Marijke zei

heb deze ook! Supermooi hé!

Bertine zei

Super mooie gloss! Ik vind rimmel gloss altijd fijn:)

Masja zei

waauw die is heel erg mooi! Ik heb ook zo eentje, in stay my rose ook een hele mooie roze kleur :)