zaterdag 19 mei 2012

Maybelline illegal Lenght mascara

 Jullie weten ondertussen wel dat je best na 3 maanden van mascara verwisselt en daar zweer ik zelf ook al jaren bij. Soms gooi ik een mascara zelfs al weg na 2 maanden als hij niet meer lekker aanvoelt op mijn wimpers.

Sinds deze maand gebruik ik de Illegal Lenght mascara van Maybelline, ik kocht hem op de gok zoals ik vaak doe met mascara's, ik wist voor ik hem open deed nog niet eens wat voor aplicator hij had.
De aplicator is vreemd, het ziet er niet uit als zo'n ouderwetse aplicator met haartjes maar toch ook weer niet als het gemiddelde elastomeer borsteltje.

De mascara beloofd vezeltjes te bevatten die aan je wimpers blijven plakken waardoor ze langer worden. Die vezels zie je op een close-up foto inderdaad wel af en toe zitten (check aan de tup):
Ik vind het opzich een origineel idee om die fibers in het product te verwerken want die losse vezels die je bijvoorbeeld van Essence (in een potje) kan kopen blijven niet plakken.

En toch is het resultaat eerder teleurstellend:
Als je geluk hebt blijft er af en toe zo'n vezeltje plakken en dan lijkt het inderdaad alsof je een langere wimper hebt. Maar voor de rest geeft hij mijn wimpers zoals je kan zien geen mooie krul, mijn wimpers gaan al snel 'hangen' en hebben dus echt een goede krulmascara nodig.

Nope deze zou ik niet opnieuw kopen, maar ik heb alvast de One By One mascara van Maybelline als backup liggen en die vind ik wel super fijn.

Morgen komt een extra artikel trouwens, gewoon omdat ik er zin in had ;-)

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

StyleByBo zei

Ziet er goed uit!

Eva M. zei

Jammer datie niet zo fijn werkt. Had ergens anders ook al hetzelfde gelezen. Die ga ik dan maar niet kopen :-)

Kaya zei

Die ga ik dan niet meer uitproberen, ik vind sommige mascara's van maybelline idd best fijn, die hele oude great lash bijvoorbeeld is eigenlijk mijn "basis' mascara maar blijf altijd wel op zoek naar goeie nieuwe!

Tessa zei

oh met die great lash krijg ik ook geen goed genoeg resultaat helaas :( Moet het geluk hebben om af en toe op een super mascara te stoten met mijn flut wimpers

Melissa zei

Jammer dat die tegenvalt is altijd maar een gok met mascara's.

Peggy Timmermans Visagie zei

Hmmm...Ben zelf ook niet zo overtuigd eigenlijk. Jammer!