maandag 20 oktober 2014

Beauty Bummers


Whoops, vandaag heb ik weer 2 beauty bummers voor jullie.

Mijn wimpers zijn sowieso moeilijk, ze zijn kort en recht en de meeste goedkope mascara's doen bijna niks voor mij.  Maar toen ik het moderne borsteltje van de Catrice Multimizer' zag dacht ik dat dit wel eens wat voor mij zou kunnen zijn. Ik gaf opnieuw een goedkope mascara de kans dus:

Met het borsteltje is dan ook niks mis, met de formule helaas wel. Je ziet het al aan de tip, het product is heel dik en sticky. Met als resultaat dat de wimpers lang 'nat' blijven aanvoelen. Alsof dat nog niet vervelend genoeg is heb ik na een paar uur al zwarte vegen onder mijn ogen. Nope, deze gaat na 2 weken afzien de vuilbak in.

De 2e bummer is de Mythic Oil Sparkling shampoo van L'oreal Pro. I wanted to love this so bad! De verpakking is leuk, het pompje is handig...  De geur is niet meteen mijn ding maar daar kon ik nog mee leven. De werking is hetgene wat me stoort! Voor een duurdere shampoo verzorgd deze mijn haar helemaal niet, erger nog, ik heb het gevoel alsof mijn haar niet volledig schoon is. Zonde!

Sommigen beweren dat de normale Mythic Oil (dus zonder sparkles) beter is, die heb ik niet geprobeerd dus dat kan ik niet beamen.

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Aurelie zei

Zo jammer dat die twee producten niet goed werken. Die mythic oil shampoo klonk inderdaad veelbelovend.

Unknown zei

Wat jammer! Die mascara ben ik ook aan het testen maar ik kan er nog geen oordeel over vellen.

Beauty Treasures zei

Ik heb die shampoo ook gehad en ik was er eigenlijk wel tevreden over.