donderdag 30 oktober 2014

Shoplog


Weer eens een collectieve shoplog vandaag. Het valt me op hoe weinig kleding ik het afgelopen half jaar gekocht heb. Heb precies meer online verkocht dan aangekocht ;) achja, opruimen moet ook af en toe gebeuren.

Op Aliexpress bestelde ik een plaid hemdje met gouden studs. Nagedaan van Zara vorig jaar maar hey, voor de prijs moet je het op Aliexpress niet laten.

Bij H&M Divided nam ik een dunne gestreepte trui mee die vanachter wat langer is. Hij was goedkoop en ideaal voor een chill/'don't know what to wear' day.

Dan een wat duurdere aankoop, DE Zara jas met pels. Het is de beste jas wat ze dit seizoen hebben liet ik me wijsmaken door een verkoper. Hij is donkergroen met bruine lederen riempjes en een prachtige pels om te kap.

Ook zat ik al maanden met een cadeaubon van een plaatselijk juwelenwinkeltje aangezien het niet geheel mijn smaak was. Heb uiteindelijk toch een armbandje en een ring genomen:

Bij 'Ontwerp een case.nl' heb ik zelf een hoesje laten maken aangezien er niet veel bestaan voor mijn Sony Gsm. De tekening is mooi gedaan, de pasvorm is goed maar kan ietsjes beter bij de knoppen.

Dan de beauty stuff. Zoals gewoonlijk haal ik mijn watjes altijd bij de Action:



Toen ik mijn wenkbrauwen liet doen bij Yves Rocher viel mijn oog uiteraard weer op de acties. Ik hield me nog in en nam enkel de 'Volume vertige' mascara mee:

Bij Kruidvat nam ik nog een mascara en oog make-up remover mee, ook beiden met korting.


Bij The Body Shop (NL) kocht ik een 'verrassings goodiebag'. Had er in BelgiĆ« al ooit een goede ervaring mee namelijk. Hoewel ik gelukkig een lekkere geur kreeg viel deze inhoud wat tegen, ik maak er nog wel een artikel over ;-) 

En als laatst passeerde ik de Ici Paris XL tijdens een actie op lipproducten, dus ik nam deze 3 cuties mee. Ook hierover lees je binnenkort vast meer.

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

dresses and daisies zei

Goed geslaagd!

Unknown zei

Prachtige jas! Deze zoek ik al tijden.