vrijdag 10 oktober 2014

Opgemaakt en weggegooid


Soms gaat het opmaken wat sneller dan anders, dit keer heb ik niet enorm veel. Ik heb ook niet meer zo enorm veel back-ups van alles als vroeger, probeer de badkamerkast onder controle te houden.

Staaltje van Miss Dior ging op:

De Cherry droogshampoo van Batiste (hij lijkt ondertussen uit het assortiment te zijn helaas):

Deze Bobbi Brown concealer is al maanden op maar heb het bijhorende poedertje ook zo veel mogelijk proberen opmaken langs de randen:

Ook gingen er 2 mascara's 'op'. De rechtse met de 2 kanten vond ik helemaal niet fijn, de colossal extreme viel wel mee. Was van beiden mascara's niet wild dus.

De watjes die ik opmaakte waren van de Big Bazaar, vind ze prima en zou ze zeker nog kopen als ik er toevallig ben:

Ook maakte ik een deo op van Bourjois, na een tijdje raakte ik de geur wel moe maar voor de rest was hij zeker ok.

En als laatst een basic 'happy time' douchegel van Nivea. Deze kopen mijn ouders altijd, ik vind het niet speciaal genoeg ruiken maar heb hem ook wel af en toe gebruikt.

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Es zei

Fijne producten heb je opgemaakt! X

Unknown zei

Leuk om te zien! Jammer dat de mascara's geen toppers waren. Het blijft toch altijd een zoektocht hé!