donderdag 16 oktober 2014

Beauty wishlist of the moment


Aangezien ik het de laatste tijd zo druk heb, heb ik ook minder geshopt en minder blogs gelezen. Dit wil ook zeggen dat mijn beauty wishlist best klein en bescheiden is op het moment.

Deze Eylure '116' lashes zag ik bij Mascha van Beautygloss en ze zagen er super mooi uit! Wel extreem dus enkel voor een gelegenheid. Ik ga er niet speciaal naar op zoek maar als ik ze ergens zie liggen ga ik ze wel meenemen denk ik:

Nog iets waar ik ontzettend benieuwd naar ben is de 'so white' douchegel van Lush. Hij hoort bij de nieuwe kerstcollectie van 2014 en hij zou naar appels ruiken:

Ook ben ik op zoek naar een nieuwe lipscrub maar die in potjes vind ik altijd zo irritant in gebruik. Op ebay zag ik deze stick van een onbekend merk voor een paar dollar, misschien dat ik die maar eens moet proberen:

En om in de sfeer van de lip producten te blijven, ik ben ook op zoek naar een nieuwe creamy nude lipstick. Ik heb wel een aantal nudes van Mac liggen maar ik ben een beetje over die lichte nude kleuren heen. De 'dead girl look' is jaren in geweest maar ben nu eerder op zoek naar een warme, peachy nude zoals deze 'Tender Peach' van YSL:

Ook de Rouge coco shines van Chanel zouden heel smooth zijn en de kleur 'Secret' lijkt me ook wel iets. Binnenkort duik ik de Ici paris ofzo in en dan horen jullie wel wat het geworden is.

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Unknown zei

Die lipstick van YSL is zo mooi. Prachtig kleurtje!

Anoniem zei

die lipkleur <_3 heel mooi