zaterdag 4 oktober 2014

Catrice Camouflage Cream


Toen deze concealer in een potje van Catrice uitkwam moest ik meteen denken aan de Studio sculpt concealer van Mac. Een vaste, stevige concealer die eigenlijk vooral geschikt is om op puistjes en vlekjes te gebruiken.

Ik was nu toch wel eens benieuwd of hij ook echt vergelijkbaar is met die van Mac. Qua dekking komt het er in ieder geval goed bij in de buurt:

Nu heb ik bijna nooit last van puistjes dus ik besloot hem op mijn donkere kringen te testen. Zie hier een vreselijk moe ochtend-oog met zoals je kan zien zelfs een paar sproetjes:


En met een laagje concealer:

Waaw, hij dekt echt wel enorm goed! Pas op, als je een eerder droge huid hebt gaat zo'n dikke concealer zeker ophopen onder de ogen maar daar heb ik persoonlijk nooit last van.

Voor die 3 euro dat dit product kost vind ik het zeker een aanrader om in huis te halen. Slechte nacht gehad of een puistje? Deze concealer zal je redding zijn.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Darcy zei

Ik heb bijna dezelfde maar dan van sephora

Unknown zei

Ik vind de dekking ook geweldig van deze concealer, maar voor mij toch iets te droog waardoor het effect niet zo mooi is.

Tessa zei

^Ja ik gebruik altijd oogcreme onder mijn concealer dus viel goed mee :) Maar hij gaat nog beter zijn voor vlekjes ofzo idd

Jolet zei

Ik heb hem ook en hij werkt heel goed!

Es zei

Ik heb 'm zelf ook, hij is echt heel fijn voor puistjes en onzuiverheden. Voor onder de ogen vindt ik hem net iets te dik! X

Schoonheidssalon Rotterdam zei

werkt prima