maandag 25 mei 2009

M.a.c fluidline review

één van mijn lievelingsproducten ever is de fluidliner van M.a.c. Ikzelf ben bezit in de zwarte versie 'blacktrack'. Ik heb hem nu al bijna een half jaar in gebruik (bijna dagelijks) en kijk hoeveel er nog maar uit is:



Ik kreeg het potje niet ideaal op foto maar er is in ieder geval echt maar een streepje uit in vergelijking met hoeveel product er nog onder zit (ik zit nog maanden niet aan de pan).
En to be honest ik wil zelfs geen andere eyeliner meer gebruiken! alleen als ik heel erg in de haast ben zal ik naar een potloodje grijpen, want voor fluidline aan te brengen neem ik wel mijn tijd.

Voor degenen die twijfelen of ze dit product willen kopen zet ik even de voor en nadelen op een rijtje:

Voordelen
- blijft de hele dag zitten
- brengt egaal en makkelijk aan
- gaat lang mee
- eens je ermee overweg kan krijg je er een super mooi lijntje mee naar wens (dun of dikker)
- je kan eens langs je oog wrijven, hij zal niet uitlopen/vegen


Nadelen
- redelijk prijzig: €16
- je moet een kwastje aankopen voor het aan te brengen
- kan uitdrogen als je hem niet goed opbergt/dicht doet

Er bestaan uiteraard nog veel meer kleurtjes Fluidline maar ik zie me die zelf nog niet vaak gebruiken en dan vind ik het zonde van het geld maar als jij wel graag gekleurde liner gebruikt zou ik je die wel aanraden want ik heb de kleuren in de winkel gezien en ze zijn super mooi.

Tip voor de mensen die al fluidline gebruiken: bewaar de potjes ondersteboven, dit zou het uitdrogen tegengaan en zo heb je er langer plezier van.

4 opmerkingen:

celeste zei

je bent de beste celeste hahaha

Belinda zei

Met wat voor kwastje breng jij hem aan? 1 van mac of een andere?

Tessa zei

gewoon eentje van Gosh :)

Shaney zei

ook mijn lievelingsliner!