donderdag 28 mei 2009

Update Project 10 pan

Het is nu zo'n anderhalve maand geleden dat ik begonnen ben met Project 10 pan en het is buiten al mijn verwachtingen echt supeerrrr goed gelukt! ik ben misschien wel kritisch geweest in het uitkiezen van mijn 10 producten (dingen die al voor een groot deel opwaren) maar daardoor is het net zo goed gelukt! ik liet je vorige keer al een aantal (5) dingen zien die ik op had gemaakt en nu is dit er nog bijgekomen:



- Fa deo
- Dr vanderhoog Clear Skin lotion

- Lipstick merkloos
- Catrice concealer
- Maxfactor mascara


Wat niet goed te zien is op de foto is dat ik de lipstick en concealer echt helemaal OP heb gebruikt, ben zelfs met een piepklein kwastje in de 'pan' gegaan tot ik alles had opgebruikt.

Voor mij is het project dus heel goed geslaagd en ik ben ook trots dat het gelukt is, want ik heb nog bevoorbeeld 4 andere mascara's liggen die opmoeten, nog 2 deo's in de kast staan, genoeg lipsticks die ik mooier vind etc... dus het is niet zo dat ik deze dingen zonder reden heb opgemaakt.

En als ik nog spullen tegenkom die eigenlijk opmoeten doe ik weer een update. Ik moet zeggen dat lipsticks en glossjes het moeilijkste zijn om op te krijgen.. ik moet ze dan elke dag een aantal keer opdoen terwijl ik degene die ik wou opmaken helemaal niet zo fijn of mooi vond, maar het zonde vind om ze weg te gooien.

Nu wou ik mezelf graag belonen met 1 nieuw lipproductje dat ik WEL mooi vind en ik twijfel nog tussen deze 2 mac spulletjes:



















Lipglass in Underage
of
Lipstick in Creme d'nude

Welke zou jij kiezen?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ik zou de lipstick pakken maar ik vind mack een beetje duur

Marijke zei

de lipstick! echt een supermooie kleur! :-)

Anoniem zei

underage, je hebt meer aan een gloss vind ik persoonelijk

Tessa zei

haha ondertussen heb ik ze al allebei, wat ben ik toch een varken