dinsdag 12 mei 2009

Sephora lipstuff

Ik heb nu al een aantal spulletjes van het merk Sephora uitgeprobeerd en ik ben tot nu toe nog nooit echt teleurgesteld geweest. Maar waar ik vooral heel erg over te spreken ben zijn de lipspulletjes!

Ik heb zelf de gloss in een tube in de kleur Gold&Glow, de kleur is moeilijk op foto vast te krijgen omdat hij heel sheer is, eerder neutraal met mooie goude glittertjes.
















En deze lipstick maar dan in een iets lichtere kleur, soort van beige (er staat geen naam op helaas)


















Wat ik er zo leuk aan vind?
- de lipstick blijft redelijk zitten en ruikt héérlijk naar snoepjes, als ik de dop er al maar afhaal ruik ik het al een beetje
- de lipgloss plakt niet aan elkaar als je je lippen over elkaar wrijft/smakt (je weet wel) en ruikt op zijn beurt ook heel lekker naar uhm..vanille? kan de geur niet goed beschrijven maar het is in ieder geval iets lekkers :p

Nadeel: misschien de prijs? het is geen superbudgetmerk, voor een glossje of lipstick betaal je zo'n €11




Ik heb nog wel andere producten van Sephora maar daar had ik niet het 'waaww wat leuk' gevoel bij zoals ik bij de lipdingen had en alle make-up liefhebsters weten wel wat ik hiermee bedoel. Met andere woorden: ik wil meer lipspullies van dit merk! gimme gimme

1 opmerking:

bren zei

die lipstiften ruiken echt goddenlijk