zaterdag 2 mei 2009

Smerige wimperkrullers!






Het is iets wat we allemaal dagelijks gebruiken en hij zou niet smerig horen te worden als je hem correct gebruikt (als je nog geen mascara ophebt) maar lets face it niet iedereen is gezegend met makkelijke wimpers en ik ben een van die mensen. Ik krul mijn wimpers wel op voorand maar als ik gekrulde wimpers wil MOET ik het echt nog eens herhalen als er al mascara opzit want anders zakken ze gewoon weer naar beneden. Je kan nu wel zeggen van ohhh dat mag je niet doen want dan vallen je wimpers er sneller uit, maar om eerlijk te zijn ik doe het al jaren en ik heb er nooit last van gehad.


Ineens schoot het dus in mijn hoofd dat ik al zeker 2 jaar dezelfde wimperkruller gebruik zonder ooit het rubbertje of de tang zelf te vervangen ieuw! ik besloot met een make-up reinigingsdoekje over het rubbertje en de tang zelf te gaan en yuk.. het doekje was op 3 seconden al zwart:

















En nee na 5 minuten schrobben is hij nog niet proper, ik heb me voorgenomen om mijn wimperkruller om het half jaar weg te gooien en een nieuwe te kopen.

Dat is de enige oplossing voor als je hetzelfde als mij doet en zo duur zijn die dingen helemaal niet.

Geen opmerkingen: