maandag 13 juli 2009

Review bodybutter

Wie kent de grote ronde potten van The Body Shop nu niet? ik hou van deze dingen! ik heb al bijna alle geuren geprobeerd en ze zijn bijna allemaal heerlijk. Degene die ik nu al voor de 2de keer heb gekocht is 'Pink Grapefruit' omdat ik gek ben van deze geur. Je komt trouwens ook heel lang toe met zo'n pot, ik heb deze nog maar 1 keer gebruikt:

Het is een dikke 'boter' in plaats van de gewoonlijke bodylotions. Hij is dus ook best vettig maar dit werkt perfect tegen striemen of een ruwe trekkende huid. Hij trekt ook redelijk goed in en is dus bruikbaar na het douchen of voor het slapen gaan. Nog een pluspunt is de geur, je ruikt hem ontzettend lang! hem samen gebruiken met nog parfum heeft dus geen nut want dan gaan de 2 geuren zich mengen. Mijn moeder kan hem dus niet stiekem opdoen want zodra ze de kamer binnenloopt ruik ik mijn bodybutter! :p
Elk bodyshop filiaal heeft trouwens testers staan waaraan je mag ruiken en er is voor iedereen wel iets.
Prijs: €15

3 opmerkingen:

steffi zei

ik heb de scrub in deze geur, zalig.
je oogschaduw is aangekomen! bedankt en ook leuk dat extra'tje, maar in eerste instantie krijg ik er ook niet veel kleur af buiten de glitters :(

Tessa zei

Yup dat had ik ook.. misschien nat wel maar dat verpest de oogschaduw ook maar vind ik

Anoniem zei

is wel duur voor een bodylotion maar als je er lang mee toekomt is het wel waardig denki k