dinsdag 14 juli 2009

Tijgerprint

Héé dit is al mijn 100ste post! hoe snel is dat gegaan? maar ok -> Tijgerprint! ik vind het er zo leuk uitzien maar het kan natuurlijk ook hardstikke fout worden bij de foute persoon of foute combinatie. Check deze leuke tijgerspulletjes:

Halle Barry's jurk <3


De schoenen van Nicole Richie



De M.a.c style warrior collectie




Zelf heb ik ook een tijger-jurkje, ja dat zijn benen
ik had even geen betere foto XD

& deze bikini van de H&m heb ik ook!

Zo moet het niet:


Jessica Simpson's roze tijgerprint-pakje :s *kots*
Kate Moss en haar bondjas

Bruno! not sexy


5 opmerkingen:

Anoniem zei

een no-go voor veel mensen vind ik, ik denk dan aan fake-tan zo'n meisje met rood oranje huid en panterrokje en panterschoentjes en panterhandtas XD maar sommigen kunnen het wel dragen

steffi zei

ik vind het zelf ook erg mooi!

Martine zei

Ik vind het helemaal niets.. Maar die van Brüno vind ik wel grappig xD

x Martine

LadyLashes zei

haha, he bruno! we can see your tanning lines! hahaha

Tessa zei

haha ja sexy wit kontje