dinsdag 18 mei 2010

Fanta strawberry lipsmacker

Lipsmackers, de cute lippenbalsems verkrijgbaar in alle smaken die je maar kan bedenken.
In Amerika bestaan er wel 100 verschillende smaken/geuren, waarvan ze er helaas maar
een 15-tal hier in België en NL verkopen bij de Claires winkels.

Ik gebruik ze echt al jaren en heb er standaard eentje in mn tas zitten. Ze hydrateren mijn
lippen voldoende en er zitten er tussen met een super lekkere smaak.
Héél af en toe kom ik nog eens een smaakje tegen die ik nog niet heb (de Claires in mijn buurt
heeft altijd maar 5 soorten ofzo :s) en dan pak ik hem mee. Deze keer Fanta Strawberry:

Ik had op verschillende websites gelezen dat mensen deze zo lekker vonden, en helaas
werd ik teleurgesteld bij het openen van de verpakking. Ik vind hem iets TE zoet en chemisch naar aardbeiden ruiken, gewoon niet lekker. Maar goed, ieder zijn eigen smaak.
Ik ga gewoon geen Fanta varianten meer kopen want de originele sinaasversie vond ik ook
best smerig.

Nog even mijn kleine lipsmacker verzameling op foto:
Fanta strawberry, Sprite, Cola vanille, Cola cherry, Bubble gum.
Mijn lievelings? absoluut de Cola's !!! zowel de Cola vanille als Cola cherry ruiken en smaken
super lekker, kissproof.
Deze heb ik ook nog ooit gehad: Fanta original, Cotton candy en Skittles.
xoxo Tessa

9 opmerkingen:

Myrna zei

ik vind ze wel lekker ruiken maar ik kan ze echt niet op mn lippen hebben. Vind ze een veelste sterke geur hebben. Ik krijg er altijd kriebels van in mijn keel haha heel raar ja

Tessa zei

dat heb ik alleen bij de fanta's, brr je blijft ze precies ruiken

Selina zei

Ik gebruik ze niet,... vind ze veel te sterk ruiken!

Anoniem zei

die cola collectie is echt heerlijk :| ben mijn cola original kwijt die moet je ook eens proberen!

Maaike (Honestbeauty) zei

Ik snap niet waarom iedereen zegt dat ze LEKKER zijn. Ik heb ze express eens letterlijk geproefd en ze smaken gewoon boterig ( bubble gum en cotton candy in elk geval). Geuren doen ze wel hard, maar smaken?

Tessa zei

Ohhjawel sommigen hebben echt een smaakje! je zou eens aan die strawberry fanta moeten lekken, misselijkmakend zoet =(

katrien zei

Ik begrijp Maaike wel. Er zitten er bij zonder of met weinig smaak maar kersen en al die zoetigheid zijn wel best lekker, ik heb ze een paar jaar geleden verzameld

Anoniem zei

Lijkt me lekker! Ik heb zelf watermeloen die ik fijn in gebruik vind, de strawberry vind ik minder daar krijg ik het benauwd van heel vreemd :S

Saskia zei

Ik blijf toch maar bij m'n zwarte Chapstick :)