vrijdag 7 mei 2010

Friis & Company

Friss&co staat vooral bekend om haar mooie grote shop-bags.
Maar wat ik niet wist is dat ze ook veel killer heels hebben!












Deze schatjes kosten wel allemaal tussen de 150 en de 200 euro.
Ik heb ze zelf nog nooit ergens zien staan, enkel tassen en portemonnees dus misschien
moet ik toch maar eens beter rondkijken in de stad volgende keer.
Heb zelf trouwens een mooie studded portemonnee op het oog van dit merk,
weet alleen niet of ze hem nog hebben.

xoxo Tessa

10 opmerkingen:

steffi zei

super leuk merk, ik heb er 1 handtas van :-)

Marijke zei

ik wil een handtas van dit mooi merk! :-)

Tessa zei

ik wil ook nog een mooie zwarte Marijke :) en schoenen ook!

BeautyLoves zei

Wow, die eerste en derde sandalen zijn super! Er is een Friis & Company-winkel in Hasselt, maar denk niet dat ze daar zoveel schoenen hebben.

Saskia zei

Oh, Friis and Company heeft echt vanálles in zijn collectie zitten, hoor. Ik ken een winkel niet ver van bij mij thuis en ik kijk er altijd mijn ogen uit ;) Ze hebben er ook tassen van Paris Hilton en Baby Phat enzo. Superwinkel <3 Ik wilde er ook graag een tas van, maar ik kreeg met Kerst een grote koraalkleurige tas van Oilily van mijn broer en dus moet ik die ook gebruiken,hé ;)Maar anders in de solden ofzo ;)


xxx

Selina zei

F&C hebben hele mooie spullen! Vooral de tassen vind ik erg mooi,...volgens mij heb ik in Groningen wel eens F&C schoenen gespot!

Anoniem zei

ik vind hun dingen er meestal wel wat over (kitsch), maar sommige dingen zijn leuk ja!

Laetitia zei

Leuk!
x

Loor zei

Ik wil nog graag een handtas van Friis & Company. Ik heb er ook eens een paar heels gepast in Kortrijk. =)

Hanne zei

Ze hebben toch zo mooie tassen hé :)