dinsdag 4 mei 2010

Who wears it best?

Het is een echte nachtmerrie voor de meeste celebs: gezien worden in dezelfde jurk
als een collega acteur/zanger etc. Ik vind de vergelijkingsfoto's altijd leuk om te zien
en om te kijken wie de outfit het best draagt.

Outfit 1: ik kies hier zeker voor Paris, vind babyblauw niet zo flaterend bij een witte huid.

Outfit 2: hoewel ik Katy Perry super vind stem ik toch voor Alexandra vanwege de betere
keuze qua schoenen.

Outfit 3: hier twijfelde ik een beetje bij. Jessica heeft dan wel haar siliconen om het jurkje mee
te 'vullen' maar die panterschoentjes eronder vind ik niet zo geslaagd. Go Alyson dus.

Wat denken jullie, who wears it best?

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Anoniem zei

haha bij de eerste 2 kies ik telkens de andere :') het laatste vind ik bij allebei lelijk, maar als ik moet kiezen dan ga ik ook voor alyson, jessica vult het idd wel, maar die benen en die schoenen iew, niet elegant
ik vind dit ook altijd leuk om te zien ^^

Saskia zei

Die nylonkousen van die Alyson vind ik minder geslaagd :p

anita zei

ben het voledig met je eens , paris, alexandra en alyson!

Laetitia zei

Paris,katy en alyson!
x

Eline zei

Paris, Alexandra en Jessica:)