zaterdag 22 mei 2010

Shoplogje

Ik ben gisteren nog heel even snel de stad in geweest voor een aantal dingen te halen
bij het Kruidvat en de Etos.

- Het potje van Fingrs is een nepnagel remover maar hij schijnt glitternagelak er zonder
problemen af te halen, wat normaal een hele klus is dus daarvoor heb ik hem gehaald (*kuch* OPI mad as a hatter). +- 10 euro @ kruidvat
- De Nivea pot is een haarmasker, wat echt wel af en toe nodig is als je je haar al jaren
platinum blond verft. +- 5 euro
- Als laatste de nieuwste Gosh mascara, het is er eentje met zo'n bolletje als kwast dus ik
ben er wel benieuwd naar. +- 11 euro

en dan heb ik nog gebruik gemaakt van de John Frieda 1+1 gratis actie bij de Etos.
er ontbreekt nog een haarspray op de foto, die kon ik even niet vinden. Ik heb van vanalles
dus 2 stuks meegenomen wat echt véél geld scheelt.
gisteren toen ik de post uithaalde zag ik dat John Frieda me ook nog een sample had
toegestuurd van hun nieuwe shampoo en conditioner: Root awakening.
Deze ga ik ook zeker eens uitproberen.
xoxo Tessa

8 opmerkingen:

sofie zei

ik ben wel benieuwd naar die gosh mascara!
x

Sharona zei

Ik ben ook idd erg benieuwd naar de kwaliteit van de mascara =D

Tessa zei

voor die prijs het proberen waard he :) tegenwoordig kosten alle mascara's tegen de €20 dus :s

Rosalie zei

ben benieuwd of dat werkt van die nepnagelremover!

Laetitia zei

Ben errug benieuwd naar die agellakremover!
En ook naar die GOSH mascara.
x

Unknown zei

whooow jou john frieda haha zoveel

Anoniem zei

Leuke John Frieda haul! :)

Nicole zei

Ben benieuwd naar de Gosh mascara, ik had de bolletjes versie van L'Oreal, werkte super goed, maar begon na minder dan een week als een gek te klonteren... Ben benieuwd naar je review.