zondag 30 mei 2010

Flip in hair


Clip in extentions kent iedereen ondertussen wel, ik heb ze zelf ook en gebruik ze
niet zo vaak omdat ik het een heel gedoe vind om ze mooi geplaatst te krijgen.
Maar nu bestaat er weer iets nieuws, de Flip in hair extentions!

Ik zal het systeem even kort uitleggen:
Je koopt een band haar net zoals bij alle extentions, maar deze moeten niet vastgezet worden
met clipjes, er komt geen lijm aan te pas, je hebt enkel een soort 'draad'.
Deze draad kan je aanpassen aan de vorm van je hoofd en hem rond je hoofd 'spannen'
eigenlijk net zoals een hoed of muts op zijn plaats blijft (zie foto hierboven).
Dit klinkt vast heel vaag en daarom heb ik een filmpje opgezocht met een demonstratie:






grappig he? het lijkt mij een stuk makkelijker dan met die clipjes te moeten werken en
op het eerste zicht ziet het er nog natuurlijk uit ook! Het enigste wat ik mij afvraag is
of het wel goed op zijn plaats blijft zitten...
xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Laetitia zei

Mmm, niet echt iets voor mij...
x

Sharona zei

Ik schrok wel even toen ze dat haarstukje eraf trok, haha!

Maar het lijkt me wel handig.. alleen blijft het volgens mij niet zo goed zitten =/ ..

Prinses Prikbordje zei

Wat leuk! Ziet er erg natuurlijk uit.

Anoniem zei

vet