donderdag 6 mei 2010

OPI mad as a hatter

Ohh wat heb ik een haat-liefde verhouding met deze nagellak!
Ik krijg veel complimentjes als ik hem draag en hij is dan ook wel erg uniek maar
wat een pain in the ass om te verwijderen :s

Eerst en vooral iets heel raars voor OPI nagellak: na 1 laagje is hij super lelijk (vind ik)
je ziet gewoon veel glitters en voor de rest je gewone nagel erdoorheen.
Nu ben ik zo dom geweest om geen fatsoenlijke foto te maken van 2/3 laagjes dus die
heb ik van internet moeten plukken, maar dit resultaat krijg je uiteindelijk:
echt super glitterig en mooi, tot je hem eraf gaat halen:

voor deze ene vinger had ik een heel watje nodig en het is er nog niet af :(
nu wil ik dus dringend de nepnagel remover halen bij het kruidvat, dit zou glitters er
goed afhalen. Dus zodra ik die goede remover heb ga ik dit lakje zeker terug dragen
want hij blijft damn pretty.
OPI is te koop bij de Sephora (NL) voor €14
xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Kizzy-online zei

Mooi kleurtje ja, ik heb 'm ook! Maar ik doe er wel een baselakje onder, veel makkelijker met weghalen.

Tessa zei

had ik ook gedaan hoor Kizzy! hielp geen flikker bij mij

Laetitia zei

Superleuk kleurtje!
Maar het lijkt me er héél moeilijk om af te krijgen!
x

Kaya zei

Alleen om de naam wilde ik m al kopen :p
Glitters zijn leuk maar dat verwijderen is idd kak :s

Selina zei

Verwijderen is super makkelijk met watjes, nagellakremover en aluminiumfolie! Nagellakremover op watje, watje op nagel, aluminiumfolie strak om je vinger heen, 2 minuten laten zitten en dan al duwend op je nagel de aluminiumfolie eraf trekken,. tadaaa alle glitters weg!
Oh en ik be gek op Mad as a Hatter!

Tessa zei

bedankt voor de tip Selina, ik ga het zo meteen proeberen :)

Anoniem zei

Glitternagellak kan ik altijd heel makkelijk verwijderen!!

Ik doe wat remover in het dopje en steek daar mijn nagel een tijdje in.. iets van 25 seconden ofzo en dan veeg je de lak er heel gemakkelijk van af!!

dit doe ik trouwens met alle nagellakken :)