donderdag 7 juli 2011

Gosh 'Touch up' groene concealer

Ik schreef ooit al over dat ik een redelijk rood litteken op mijn arm heb (allergische reactie gehad op een steek van een of ander beest vroeger). Toen gebruikte ik al een groene concealer van de Hema maar nu heb ik een nog fijnere gevonden.

Voor die wat geen idee hebben wat dit product doet: groen neutraliseert rood dus een groene concealer is voor iedereen wel handig om in huis te hebben, al is het maar om op een wat roder puistje te smeren.

Ik heb zelf bijna nooit puistjes maar ik gebruik het dus op mijn rode littekentje:
Ik dep er een beetje groene concealer op, zoals je kan zien haalt dat het rode al wat weg:
Om de groene waas wat er vaak over blijft weg te krijgen stip je er nog wat normale huidskleurige concealer over:
Je ziet nog wel 'iets' maar het is stukken beter gecamoufleerd dan wanneer je een gewone concealer zou gebruiken! Nog een gouden tip: wrijf de concealers er niet op maar stip/dep het echt met je vinger op de plek, dat zal het beste dekken.

Deze concealer van Gosh is te koop bij Kruidvat voor zo'n 7 euro.

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ziet er goed uit
x

Silva zei

Dat is geen slechte concealer!

kim zei

die heb ik ook! hij is inderdaad goed!

Peggy Timmermans Visagie zei

Deze heb ik ook en ik ben er best tevreden over!