zaterdag 23 juli 2011

Products I'm loving at the moment

Yup het is weer tijd voor een 'favorietjes-artikel'. Er zijn bloggers die dit als maandelijkse rubriek hebben maar zoo vaak verwisselen mijn favorietjes nu ook weer niet. Ookal voelt het qua temperatuur niet aan als zomer, ik merk wel dat ik weer andere dingen vaker gebruik dan bijvoorbeeld 3 maanden geleden.

Laat ik maar beginnen met de lip producten:
Ik heb veeel favoriete lipproducten, maar de laatste tijd zit ik toch weer meer in een glossy periode. De Underage lipglass van Mac is een veel gebruikt glossje en de Body shop yes yes lippenbalsem gebruik ik de laatste tijd ook erg vaak.

Oogproducten:
Ik ben zo een paranoia iemand die normaal elke maand haar mascara in de vuilbak gooit, alleen al uit hygiëne (mascara's worden snel rot) maar ook omdat ik de meeste mascara's na een maand al een stuk minder fijn vind werken. Maar de One by one van Maybelline gebruik ik nu al langer dan een maand en we are still going strong. Ernaast zie je op de foto nog een oogschaduwpalletje (ook van Maybelline), super pigment en de kleuren passen goed bij elkaar.

Gezichtsproducten:
In de zomer komt mijn Mac studio moisture tint altijd naar boven, ik heb deze getinte dagcreme al 2 keer gekocht en ik blijf er van houden. Met mijn nieuwste highlighter van Dior ben ik ook heel tevreden.

Overig:
Van de Bourjois bronzer zag je nog niet zo lang geleden de review en ik moet zeggen ik heb hem sindsdien al meerdere keren op mijn benen heb gebruikt. Ernaast zie je de Gosh wenkbrauwgel, een fijn product waar ik binnekort een review over zal schrijven.

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

BeautyLoves zei

Ah, ik wist niet dat Gosh ook wenkbrauwgel had. Fijn om weten!

Silva zei

Wat een leuke producten! Die mascara van Maybelline heb ik ook, maar nog niet gebruikt :)

robin zei

leuke producten! ben benieuwd naar de dior highlighter.