maandag 8 augustus 2011

What's in my bag

Een van de meest aangevraagde artikels blijft een 'what's in my bag' artikel, dit stond op de 2de plaats op jullie verzoekjes-lijst, een stashfilmpje op de 1ste plaats (die komt er binnekort dus ook nog aan).

Even over de tas die ik momenteel gebruik voor werk. Ik krijg hier in real life best vaak vragen over: van waar komt hij? was hij duur? etc. mensen geloven dan ook nooit wanneer ik zeg dat hij gewoon van de H&M is!

Hij was geloof ik wel van 'echt leer' volgens h&m, ik ben zeker dat ik er niet meer als 35 euro voor betaald heb maar ik had hem wel afgeprijsd omdat de rits wat stroef was (dit heb ik opgelost met kaarsenvet). Ik heb hem in ieder geval al jaren hardcore in gebruik en er is nog nergens iets beschadigd, geen enkel touwtje er af.. Mensen die denken dat H&M spullen altijd van slechte kwaliteit zijn kunnen hun mening bij deze dus herzien.

De inhoud valt eigenlijk nog reuze mee voor in zo'n grote tas. Ik ben niet iemand die losse muntjes of oude papiertjes in haar tas heeft rondslingeren, nope mijn tas moet overzichtelijk zijn.

De praktische dingen:
-Portemonnee
-Paraplu
-Gsm
-Mapje met wat documenten die ik gebruik op het werk
-Notitieboekje

Beauty stuff:
Bijna beschamend dat dit meer is dan de praktische spullen :p

-Makeup bag
-Deo
-Gigantische borstel
-Kleding roller
-Spiegeltje

Voor de nieuwsgierigen die willen weten wat in het make-up tasje zelf zit:
-Staaltje van zonnecreme
-Pijnstiller
-Staaltje parfum
-Handgel
-Body spray
-Enkele lipproducten
-Concealer palletje
-Nog een spiegeltje

Valt nog mee he? natuurlijk zit er in mijn tas vaak ook nog een flesje water in en iets eetbaars en natuurlijk huis en autosleutels. Maar op het moment dat ik de foto's nam was dit alles ;)

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

katrien zei

Dat valt mee voor in zo een ruime tas ja :-D

Eefje zei

Tegenover jou sleur is véééél rotzooi mee zeg