vrijdag 2 december 2011

Favorieten van november

Het zijn er deze keer niet zo veel als anders maar toch genoeg om te vermelden in een artikel ;)

Natuurlijk zit Snow fairy van Lush in mijn favorieten deze maand. De zoetigheid van deze douchegel haalt mij meteen uit een eventuele winterdip:
Voor de rest is het enkel make-up:
- Mac Azalea Blossom, dit is echt een koel winterkleurtje wat nu heel mooi staat bij mijn huid. Ik heb hem van een LE collectie van vorig jaar maar ik vernoem hem toch omdat hij aan het eind van deze maand (vermoedelijk 31 december) opnieuw uitkomt bij een collectie! Hou je ogen dus open binnenkort als je deze wil scoren.

- De Revlon gloss is in de kleur 'Pink crystals' en tevens ook de enige Revlon gloss wat ik heb. Jammer dat deze glossjes in zo weinig kleuren te koop zijn want het is DE ideale wintergloss, hij plakt niet, voelt zelfs verzorgend aan op de lippen en zal nooit velletjes benadrukken. Ik grijp hier dan ook het meest na de laatste tijd.

Als laatst nog 3 oogproducten:
-Sinds kort gebruik ik terug de Clinique High impact mascara, deze heb ik vroeger nog gehad en ik gebruik nu een staaltje. Hij is fijn het enige nadeel is dat je hem niet op de onderste wimpers kan gebruiken, hij durft wel eens een beetje smudgen/uitlopen.

- Het smokey eyes setje van Catrice is gewoon erg gemakkelijk, wanneer ik niet weet wat voor look ik wil maken grijp ik naar dit pallet.

-Het Essence potlood is eigenlijk een nude kleurig oogpotlood maar ik gebruik hem voor mijn wenkbrauwen. Het laat nog steeds je wenkbrauwkleur door (dus geen nood, ze worden niet blond) maar je krijgt wel die ashy toon wat mooi staat bij blond haar.

En dat waren mijn favorietjes al weer. Zoals ik eerder al eens zei zijn het soms veel producten en soms bijna niets, hangt er van af of ik die maand bepaalde dingen opvallend meer heb gepakt

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Eva M. zei

Ooh die blush moét ik hebben ! Daarvoor wil ik al es speciaal naar de mac komen. Het paletje van Catrice heb ik ook en voor mij is het eveneens het go-to paletje wnr ik niet weet wat te maken. Voor dat geld is het ook van bijzonder goeie kwaliteit.

Mitchin zei

Ik vind Snow Fairy ook heel lekker ruiken, beetje naar kauwgom, i like =))) maar zelf ben helemaal weg van "Snowcake"

Steffi zei

Leuke favorieten! Vooral de blush en dat oogschaduwpalette spreekt me erg aan.

Nathalie zei

Die snow fairy lijkt mij zo lekker! x

Kaya zei

Ik ben nu overtuigd om eens een Revlon gloss te gaan proberen.

Anoniem zei

De oogschaduwpalette van catrice heb ik ook, ik kan er gewoon niet zonder !