dinsdag 6 december 2011

Beauty kerst cadeautips

Het leek me wel leuk om eens wat oude artikels boven te halen met cadeautips voor degenen die nog halsoverkop een kerstcadeau voor een vrouw moeten bedenken. Klik dus op de titeltjes om naar het artikel te gaan:

Tip 1: Lush kerst setjes
Ik weet niet of ze dit doosje dit jaar nog hebben (vast niet, Lush doet elk jaar wel wat anders) maar ik kocht dit vorige kerst voor mijn schoonzus. Ga gewoon eens langs bij Lush en vraag naar de speciale kerst pakjes.

Tip 2: Mijn make-up boeket
Een creatief cadeau! Als je zin hebt om zelf iets te maken is dit erg leuk om te doen en zowat elke vrouw die ik ken zou hier blij mee zijn. Ik gebruikte Mac make-up maar je kan natuurlijk zelf kiezen wat je in de rozen stopt.

Tip 3: Stel zelf een beauty pakketje samen
Dit doe ik ook vaak voor moederdag. Mijn moeder is bijvoorbeeld niet zo van de make-up maar wel voor verzorgingsproducten, een setje mini body butters van The Body Shop is dan ideaal.

Tip 4: Een lekker budgetproof luchtje
Voor degenen die kerst misschien niet zo groots vieren, Flowerparty van Yves Rocher is een echte aanrader voor mensen die van zoete parfums houden. En hij kost slechts €15 (mijn zus heeft hem onlangs ook nog gekocht en hij was nog steeds te koop aan deze fijne prijs).

Tip 5: Een oliebrandertje
Vroeger was het zoeken naar deze brandertjes maar tegenwoordig vind je ze bij Xenos, Body shop, Essenza...

Tip 6 is geen cadeautip maar wel een aanrader, de 'rakketjes' cocktail:

Haal de ingrediƫnten in huis en dan kan je deze lekkere zoete cocktail aan je gasten aanbieden met kerst (of onthoud het voor nieuwjaar).

Hopelijk heeft iemand nog iets aan de oude artikels gehad. Ik ben alvast zo'n last minute shopper die nog dringend een aantal cadeautjes moet gaan halen deze of volgende week.

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Mitchin zei

Rakketjes-cocktail forever!!! Kan ook een kadootje zijn ;)

Eva M. zei

My god, cadeautjes, help ! Dat is elk jaar terug een race tegen de tijd, zeg maar de 24e tegen 17u loop ik nog volledig in paniek door de winkels, niet wetend wat ik ga komen. Ja, elk jaar opnieuw ben ik voorspelbaar op dat vlak :d it's a disaster !

Katrien zei

Dat make up bouquet is zoooo'n leuk idee!!!! ik weet alleen niet of ik zo creatief ben

BeautyLoves zei

Leuke ideetjes! Ik heb gelukkig niet al te veel moeten kerstshoppen, dus het is al achter de rug :)

Kaya zei

Voor vrouwen weet ik altijd genoeg, alleen de mannen is altijd lastig haha.
Wel leuke ideetjes.

Lore zei

He Tessa, wat doe je eigenlijk in een raketjescocktail? Lijkt me leuk om te maken voor mij en mijn beste vriendin op oudejaar!

Tessa zei

^Als je op het titeltje klikt 'tip 6..' krijg je het artikel meid x