woensdag 30 november 2011

Persoonlijk: BB foto's november

Vorige maand ben ik begonnen met het tonen van wat foto's op mijn Blackberry van die maand, omdat ik dat zelf ook graag bekijk/over lees op blogs.

De maand november is echt omgevlogen naar mijn gevoel, er stonden dan ook weer lekker veel nieuwe random foto's op mijn telefoon.

Het was nog wat vroeg voor Sinterklaas maar ik heb toch al speculaasjes gebakken in november:
In het begin van de maand ben ik ook mijn tanden gaan laten bleken, gelukkig is de foto wazig want je kreeg echt zo'n dubbele kin van de lig positie haha:
Ik probeerde een nieuwe sapjesbar in Wijnegem uit:
In de stad kwam ik bomen tegen die ze allemaal een truitje hadden aangemeten whaha hoe schattig:
Op 11/11 vieren we elk jaar de opening van carnaval, zo ook dit jaar weer met een groot vuur:
In een winkel stond aan de kassa dit bakje met mini marshmellows, yum! het kommetje was half leeg eer ik afgerekend had :p
Nieuw in het assortiment op het werk:
Ik had met een vriendin van laarzen geruild, comfy:
Halverwege november kwam de kerstversiering er aan in het dorp:
Op een koude dag bij mijn tante in de jacuzzi, zalig:
Ik maakte nog eens de rosebud nails:
Dit trio van pasta kreeg ik ergens op restaurant, awesome:
Mijn haar in de folie bij een vriendin thuis (eveneens mijn kapster):
Het resultaat, een donkerblond kleurtje met high en lowlights:
Winterland, het mooie kerstdorp:
In de auto op terugweg van het Sacha event, met amper plaats voor mijn benen door alle zakken:
xoxo Tessa

8 opmerkingen:

Eva M. zei

Leuke foto's ! De maand is idd echt voorbijgevlogen !

Anoniem zei

leuk ik hou van de kerstversiering die nu overal hangt

Beauty Treasures zei

Leuk! Waar werk je eigenlijk?

Tessa zei

^ K heb je gemaild Steffi :)

Kim zei

leuk! die speculaasjes zijn schattig! en je haar ziet er mooi uit

Lien zei

Leuk!

Mitchin zei

De maand november staat in de teken van lekker eeten, hihi =) *nom-nom-nom*

Anoniem zei

mooi haar en nagels!!!