dinsdag 3 juli 2012

Opgemaakt + pan geraakt


Aangezien ik in juni niet extreem veel heb opgemaakt laat ik jullie ook een aantal dingen zien waar ik de pan/tin in geraakt heb, dat is ook al een prestatie bij sommige producten!

Ik begin met de opgemaakte dingen:

Het zijn vooral douche producten deze keer, onderandere de roze L'oreal shampoo en een Garnier masker:

Het verhaal rond de Elsève mini kennen jullie wel van een paar artikels terug. Hier zit dus nog een beetje in maar ik gooi hem weg omdat ik hem slecht vind:

Heb in juni ook eindelijk het John Frieda staaltje opgemaakt wat al maanden in mijn douche stond. Het was een Root awakening shampoo en conditioner. Ik vind zo'n pakjes altijd een pain in the *** om open te maken onder de douche dus ik heb ze op een dag gewoon op voorhand open geknipt en meteen gebruikt. Deze staaltjes zijn tenminste een goed formaat, er zat zelfs genoeg in voor mijn lang haar.


Ik heb er nog snel een foto van kunnen maken voor hij opging, het testertje van de Lush scrub 'You snap the whip':

Nivea Happy Time douchegel:
Again een Lush product waar ik nog snel een foto van maakte voor het opging. Na deze foto heb ik er nog ongeveer een week mee gedaan, de Angels Delight zeep:

Pakje H&M nepwimpers. Ik draag deze altijd 2x en dan gooi ik ze de vuilbak in:
Als laatst een nagellak van Miss sporty. Het was een mooi koraalroze kleurtje maar er kwam niet genoeg meer op het kwastje bij het aanbrengen, op dus.


En dan de 4 producten waar ik de pan in geraakt heb!

Mijn roze L'oreal blush, na jaren af en toe gebruiken zag ik deze week ineens een piepklein stukje pan:

Bobbi brown creamy concealer kit. Hier heb ik al een tijdje huge panp*rn (ja dit is een beauty term) in. Het bijhorende poedertje lijkt nog lang niet op te zijn:

Mijn dagelijkse oogschaduw highlighter is van het Sephora eigenmerk, daar is dus ook al een paar maanden pan te zien:

Mac Fluidline gelliner. Deze heb ik serieus al jaren en hij is nog steeds niet uitgedroogd, topkwaliteit dus. Ik gebruik deze in fases (soms liever pen eyeliner of  potlood) maar toch is hij super zuinig en heb er sinds een maand ofzo pas pan in geraakt:

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Eva M. zei

Altijd fijn he om producten op te maken. Ik mis mijn Bobbi Brown concealer, moet echt gauw es om een nieuwe gaan.

Miss Happinez zei

Lekker zeg, die lush spullen? :)

Katrien zei

Veel opgemaakte spullen weer. Ook leuk dat je laat zien welke producten bijna op zijn