donderdag 30 mei 2013

Bestelling Sans-Online



Ik shop zoals jullie weten graag bij Vero Moda en Pieces maar als je bij hun webshops zou bestellen moet je al voor meer dan €80 shoppen eer de verzending gratis is. En je kent mij en verzendkosten.. dan koop ik het liever rechtstreeks in de winkel! De webshop Sans-online verkoopt merken als Vero Moda, Pieces, Vila etc. en ze verzenden gratis vanaf €40 en voor de NL'ers zelfs vanaf een bestelling van €25, al een veel schappelijker voorstel vind ik.

Deze gestreepte bikini van Pieces vond ik bijvoorbeeld erg leuk. Bij Pieces zelf was mijn maat uitverkocht, bij Sans kon ik hem gelukkig gewoon bestellen. Het broekje en de top zijn apart te koop dus ideaal aangezien je vanboven en vanonder vaak een andere maat nodig hebt.

Tussen de sale items kijken vind ik ook altijd leuk online! Er stonden best veel tanktops tussen, gebruik ik persoonlijk veel om in te sporten. Vero Moda tanktops zijn meestal ook lekker lang, heb ik met mijn 1m75 wel nodig. Deze roze-wit gestreepte top gooide ik voor maar €7,50 in mijn winkelmandje:


Tunnelsjaals vind ik ook altijd leuk en ik had nog geen dunne variant om nu te kunnen dragen. Er stonden er een aantal op aan fijne prijsjes en ik vond deze groene wel tof:
Jullie zien mijn eigen foto's van de items nog wel verschijnen in een volgende shoplog.

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Valley Doll zei

Oh leuke sjaal !

Tessa zei

^Heb hem ondertussen binnen, in het echt is hij nog leuker! Bijna neon :d

Eefje zei

De bikini is heel leuk met dat beetje geel er in.

Anoniem zei

Mooie spullen! De bikini is echt leuk.