zaterdag 18 mei 2013

Opgemaakt


Vorige maand had ik geen opgemaakt artikel omdat ik toen nog maar een 5tal dingen had opgemaakt en dat vond ik niet genoeg voor een artikel. Ondertussen heb ik dus 1,5 maand opgemaakte dingen bijgehouden op foto dus het zijn er nu wel heel wat. Vooral de afgelopen week ging het ineens snel doordat ik 3 douche producten opmaakte.

Vorige maand maakte ik op vakantie deze mini shampoo van Andelon al op:

Ik gebruikte ook nog eens een crest white strip:

Mijn Lush 'Summer pudding' scrub zeep ging echt zooo lang mee, ik heb echt maanden met 1 stuk gedaan terwijl scrub normaal snel op gaat bij mij. Vorige week had ik ineens nog maar dit kleine stukje over:
Ook maakte ik een stuk Angel's Delight zeep van Lush op:

De waxmelt die al een tijdje in mijn brandertje zat en nu op is was deze Rock candy van Puresoap, deze ruikt naar de Creamy Candy geur van Lush:

De True spirit nagelstickers waren zoals jullie misschien al weten een ramp en heb ik meteen weggegooid:

Nog een vies product was deze lindebloesem shampoo van Ultra doux, echt een penetrante vieze geur vind ik persoonlijk en ben blij dat mijn moeder deze heeft helpen opmaken:

Wél een fijne shampoo was de Absolut repair van L'oreal professionnel. Ik heb hier lang mee gedaan omdat ik deze maar een paar keer per maand gebruikte voor wanneer mijn haar er beschadigd uitzag. Voor meerdere keren in de week te gebruiken zijn repair producten toch wat te vettig:

Van dezelfde lijn had ik ook het haarmasker, deze heb ik ondertussen ook opgemaakt:

Qua reiniging ga ik steeds door fases. Momenteel hou ik weer heel erg van de simpele reinigingsdoekjes, het werkt zo lekker snel. Ik maakte deze maand een pakje van Kruidvat op:

Ook met de scrub van Sabon heb ik een paar maanden gedaan, gelukkig ook maar want ze zijn behoorlijk duur:

Ik heb zo veel bodylotions in mijn kast staan dat ik de oudere dringend eens wou opmaken. Gelukkig zat er nog maar een beetje in deze tube Zwitsal dus die ging redelijk vlot op. Ik ben niet echt een fan van de geur dus ik zou deze niet snel opnieuw kopen:

Het enige make-up product wat ik op heb gemaakt is een mascara. Ik kan al niet meer bijhouden hoe vaak ik deze Maxfactor Masterpiece Max heb opgemaakt, het blijft tot nu toe mijn favoriete mascara. Hij kost rond de 16 à 17 euro wat veel is voor een Kruidvat mascara maar hij is het waard. Zeker aangezien ik hier 2 maanden mee kan doen terwijl ik de gemiddelde mascara na een maand weg moet gooien.
Als laatst maakte ik de dry drops van Essence op, een product wat ik bijna wekelijks gebruik en ook opnieuw zal kopen:
xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Katrien zei

Weer behoorlijk veel! Lukt mij nooit maar ik heb dan ook een kleinere stash ;-)

Beauty Treasures zei

Dat zijn heel wat producten! Ik vind het heerlijk om producten op te gebruiken, dan heb ik ook het gevoel dat het geen zonde van mijn geld geweest is.

Valley Doll zei

Ik heb ook alweer een hele mand vol opgemaakte producten liggen. Vind dat leuk om te zien, zo weet ik dat ze worden gebruikt.

Unknown zei

Je hebt lekker veel opgemaakt zo te zien. Hoop dat er bij mij ook nog wat op gaat.

Anoniem zei

ik gebruik aardig veel mascara, maar mijn mascara gaat minstens 3 maanden mee

Tessa zei

^Ik zeg ook niet dat ik ze 'leeg' heb op 1 maand. Ik kan niet tegen ouder wordende mascara's omdat de meeste dan wat brokkelig enzo worden/veranderen van structuur x