donderdag 16 mei 2013

Lush 'Sultana Of Soap'

^ Zo ziet een blok Sultana of soap er uit in de Lush winkels, het lijkt haast een grote klomp nougat. Veel scheelt het ook niet want deze zeep bevat stukjes abrikoos en noten.

Ik val meteen met de deur is huis. Doordat er stukken noot en fruit in zitten (die uiteindelijk in je douche vallen) is dit één van de duurdere Lush zepen. Je betaalt bij Lush namelijk per gewicht en aangezien je niks aan die noten etc. hebt krijg je minder zeep voor die prijs.
Ik betaalde €12,88 voor een stuk van 0,224 kg. Deze blok heb ik dan ook meteen in 3 stukken gekapt met een mes. De romige Lush zepen gaan je sowieso al minder lang mee dus je grote blok in 1 keer in de douche leggen = smeltgevaar.

Dit is dus 1/3de van mijn blok na 1 week gebruik:
Je ziet dat hij hard gaat! Ik denk dat ik binnen een week alleen nog maar gedroogd fruit en noten overhoud.. Als je op zoek bent naar een zeep waar je wat langer mee wil toekomen kun je de Sultana of soap dus beter laten liggen.

Wel wil ik hem niet volledig afkraken. De zeep is 1 van de meest voedende die ik al van Lush geprobeerd heb. Lush zepen zijn heerlijk maar de meeste durven de huid wel een beetje uitdrogen, dat doet de Sultana niet bij mij. Ook de geur vind ik aangenaam, langs de ene kant ruikt hij clean en zeepachtig maar langs de andere kant ruik je dat warme noot-achtige er ook zeker in terug. Ik kan me best inbeelden dat mensen hem hierdoor misschien eerder in de herfst en winter zullen gebruiken.

Conclusie? Al bij al vind ik het een lekker zeepje maar ik weet niet of ik hem opnieuw zou kopen. Je betaalt uiteindelijk te veel door de noten die er in zitten en hij gaat ook nog eens snel op.

xoxo Tessa

8 opmerkingen:

Amy zei

Ik ben echt gek op deze zeep. Ik vind het fijn dat hij zo romig is en lekker schuimt zonder m'n huid uit te drogen. En hij gaat inderdaad vrij snel, daarom sla ik meteen genoeg in, haha! :D

Anoniem zei

Klinkt als een fijne zeep! Ik gebruik momenteel de Porrigde zeep van Lush. Ruikt zo lekker!

MissPinkyNails zei

Ik hou van Lush zeep! De geuren zijn geweldig!

Kaya zei

Welke nagellak heb je hier op? Super mooi kleurtje!

Tessa zei

^Dat is eentje van een Neon collectie van China Glaze. Pink Voltage heet hij.

Miss Happinez zei

Ik vind Lush zeep zo lekker :)

Roxanne zei

Lijkt mij wel een erg fijn zeepje :)

Unknown zei

Lijkt me een fijn product maar wel jammer dat hij snel op gaat