zaterdag 22 maart 2014

Gelish 'Brights Have More Fun' gellak


Sinds ik een paar jaar geleden gellak heb ontdekt ben ik helemaal om. Ik gebruik precies elk jaar minder 'gewone nagellak' en echte gel of acryl nagels zijn zelfs een beetje uit de mode. Waarom de nagel beschadigen als je er gewoon een laagje gel nagellak over kan doen dat ook 2 weken blijft zitten?

Anyway, ik hoorde veel goeds over het merk Gelish/Harmony dus besloot ik er eentje online te bestellen (ebay). Al maanden stak de kleur 'Brights have more fun' me de ogen uit, ik moest deze Limited edition nog te pakken zien te krijgen.

Ik kocht deze kleur met uitzicht op de zomer, het is namelijk de perfecte neon koraalkleur. Hij zit tussen het oranje en roze in en knalt echt van je handen.

Over het merk zelf ben ik ook zeker te spreken, ik testte het met een Led lamp maar UV gaat ook prima (duurt iets langer). Ik denk er zelfs aan om ook de base en topcoat van dit merk aan te schaffen aangezien mijn huidige toch bijna op zijn.
Ik ben in ieder geval nu al gek op deze kleur, bij iets bruinere handen in de zomer gaat het nog mooier zijn.

Voor gellak heb je speciale producten en een lamp nodig, voor de rest is het enige wat je moet kunnen netjes lakken ;)

xoxo Tessa

8 opmerkingen:

NailGloss zei

Gellak is zo fijn;)

Savannah zei

Prachtige kleur en zo perfect aangebracht! mooi hoor

Griet Lucas zei

Wat een mooie kleur! Ik zou ook wel meer gellak kleurtjes moeten hebben :)

Unknown zei

Oh wat een mooi kleurtje! Lijkt mij inderdaad prachtig in de zomer bij een bruin kleurtje.

Unknown zei

Het is inderdaad een super mooie kleur!!

Svenja zei

Wat een prachtige kleur, ideaal voor straks in de zomer <3

Beautyjuf zei

Wat een mooie frisse kleur!

Anoniem zei

hey ik vind het erg leuk dat je zoveel over gellak schrijft. ik ben er zelf verslaaaafd aan. de essence gellak doet het bij mij geweldig.(hij trekt niet terug, blijft net zolang zitten als duurdere gellaken) erg vreemd dat de een zegt dat hij wel goed is, terwijl andere teleurgesteld zijn. maar als nog ik blijf je zeker volgen!!!