woensdag 3 februari 2010

10 dingen die ik zeker wil proberen in 2010

Zou dat geen leuke tag kunnen worden?

Er zijn nog een hoop beauty items die ik zeker wil hebben uitgeprobeerd tegen het einde van dit jaar! dit zijn er een paar waar ik meteen op kon komen:

O.P.I. nagellakjes: de lievelings lakjes van vele blogsters , ze zijn best prijzig maar nu ze deze bij de Sephora's in NL verkopen ga ik zeker eens eentje kopen.


YSL rouge volupte lipsticks: daar ben ik weer met mijn dure goodies, maar ook over deze lipsticks hoor je veel goeds.

Mac MSF natural: de compact powder die ik nu gebruik is bijna op dus daarna heb ik HET excuse om deze van Mac te proberen.

Rosebud salve strawberry: ik ben al gek van de originele Rosebud salve lipbalsem maar deze aardbei variant schijnt ook in de smaak te vallen bij mensen die van zoete geuren houden (me!)

Lush buffy: een heel harde lichaams scrub. Ik vind persoonlijk de meeste korrel-scrubs die je in zo'n potje koopt veel te mild en niet goed genoeg scrubben. Denk aan de dagen dat je bruin zonder zon hebt gebruikt en dit erna weg wil scrubben en in de zomer is het sowieso aan te raden je huid veel te scrubben (hierdoor bruin je beter).


en dan natuurlijk de dr pepper lipsmacker nog maar dat wisten jullie al :p

xoxo Tessa

11 opmerkingen:

laetitia zei

Leuke dingen!
Ik wil dit jaar ook zeker een lakje van OPI!
x

marjolein zei

De lipsticks van YSL zijn echt supersupersuperfijn! Ik gebruik ze zelf niet maar mijn stiefmoeder heeft een hele collectie daarvan! :P

Marijke zei

leuk lijstje! die mac poeder en buffy zijn zeker aanraders! wel je buffy goed droog opbergen! anders gaat ie schimmelen (dat weet ik uit ervaring!)

Saskia zei

mooie verpakking van die YSL lippenstift, hé <33

Hanne zei

OPI is echt heerlijk! Dat kwastje! Maar bestel ze maar via het internet hoor, vééééél goedkoper!

Annigje zei

Leuk! Ik zou OPI lakjes online bestellen, dan zijn ze een stuk voordeliger! Zeker als je er een aantal tegelijk bestelt, want de verzendkosten lopen dan niet zo hoog op. Mijn lakjes waren bijvoorbeeld omgerekend zo'n 5 euro per stuk. In de winkel betaal je 13,95 euro.

NeonRocks zei

Leuk idee voor een tag inderdaad, en leuk omt e lezen!
En wat Annigje zegt, het is zo zonde om er eentje voor 13 euro te kopen als je ze online voor 5 kunt krijgen! Maar ze zijn echte aanraders.
Goh, ik lees de laatste tijd wel veel over die Natural MSF. Ben erg benieuwd wat je ervan gaat vinden!

xx

Myrna zei

Ik wil ook zo graag die lipsticks van YSL kopen! Heb ze een keer in mn handen gehad en ze zien er zo mooi en romig uit! Was een hele verleiding om ze niet te kopen, heb ook maar niet naar de prijs gekeken! Weet jij hoe duur ze zijn?

Tessa zei

de YSL's kosten iets van €26 denk ik :( veel in ieder geval. En mijn ouders zijn niet zo'n fan van online bestellen heb er al vaak problemen mee gehad dusja t wordt toch OPI in de sephora kopen

Eva zei

Die MSF poeder van MAC kan ik je zeker aanraden! Ik ben ondertussen al aan m'n 2de doosje!!! OPI lakjes zijn ook geweldig, ze hebben heel wat kleuren.

Eva! zei

geweldig die opi lakjes! ze verkopen ze ook bij MOOI. ga binnekort even koekeloeren.