zaterdag 6 februari 2010

Aankoopjes

Ik heb eens een keer geen kleding gekocht..wat een uitzondering is als ik naar de stad ga.
Maar ik ging dan ook voor wat 'noodzakelijke' spulletjes dus ik vond het niet zo erg dat de kleding me niet beviel.
- Crea/knutsel boek voor stage en school
- Extra lades voor in mn make-up hoekje (xenos)
- Droogshampoo , ik gebruik dit uiteraard niet in plaats van shampoo (ieuw) maar dit spul doet wonderen voor mn frizzy naar alle kanten stekende pony in de ochtend!
- Lush Buffy scrub (die ik uiteraard nog zal reviewen)
- Superman pyjama voor mijn petekindje (H&M), cute he?

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Marijke zei

leuke spulletjes! buffy is fijn! alleen goed afdrogen na gebruik ;-)

Claudia zei

Ik ben benieuwd naar je review ;)

Kaya zei

dat pyamaatje is te cute hihi

Laetitia zei

Leuke spulletjes!
Laat je je makeupstash eens zien?
x

Hanne zei

Oooh zo een schattige pyjama! Ik wou dat ik ook een petekindje had ;)

Dhini zei

Leuke aankopen
love shopping :D