woensdag 24 februari 2010

Nail stash

We zijn al toe aan de laatste lade van mijn stash :) mijn nagellak stash zagen jullie al eens eerder dus daarvoor kunnen jullie naar die oude post kijken maar ik wou hem toch even laten zien omdat ik ze eerst anders opbergde.


Er zijn natuurlijk wel wat lakjes weggegooid en bijgekomen in die tijd maarja you get the picture.

Sorry dat er zo weinig updates zijn, zit even in een moeilijke periode met school (stage) net zoals Maaike van Honestbeauty ;)

hopelijk tot snel

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Laetitia zei

Mooie stash!
x

Hanne zei

Ik zie een paar heel mooie lakjes liggen hoor :)

sofie zei

leuk, die van gosh heb ik ook!
x

Anoniem zei

ik had er lijk meer verwacht haha :P maar het ziet er leuk uit!

Tessa zei

hihi dat zie je goed Elke, heb pas een 10tal lakjes weggegooid