maandag 15 februari 2010

Oog-producten-stash

Er werd gevraagt naar een artikel over mijn make-up stash maar ik denk dat het leuker en overzichtelijker is als ik het splits in meerdere artikels. Eerder zag je al mijn poeders en foundations ,vandaag mijn oog-stuff.

In de eerste lade zitten mijn oogschaduws, niet bijzonder veel maar ik gebruik het ook niet dagelijks:
Je ziet een mengeling van Gosh,Mac,Sephora en nog wat verdwaalde merken.
Ik heb opzich alle kleuren die ik nodig heb en some funky carnavalkleurtjes zelfs dus of er nog veel oogschaduw zal bijkomen.. ik denk het niet. Misschien 'Satin Taupe' van Mac want daar is iedereen zo enthousiast over.

In de 2de lade zit de rest: wenkbrauw stuff, oogschaduw basis, eyeliners, potloden en mascaras.
Weer een mix met onderandere: Mac,Maybelline,Bourjois en Wetnwild.
De mascara die ik momenteel gebruik is er eentje van Mac, de rest zijn backups. Mijn lievelings eyeliner is de Mac fluidline.

Wil je weten wat iets is of heb je nog vragen dan hoor ik het graag in de comments.
xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Hanne zei

Wederom: mooie stash hoor! :)

katrien zei

is beter zo nu je lades niet meer te vol zitten meer overzicht denk ik

Marijke zei

leuke stash hoor!

PP zei

Satin Taupe is inderdaad een erg mooi kleurtje, kan ik aanraden! Leuke stash!

Laetitia zei

Leuke stash!
Ik heb gisteren m'n eerste MAC oogschaduw gekocht!
Echt zo leuk!
xx