zaterdag 20 februari 2010

Lip stash

Ik laat jullie al een week stukje per stukje mijn make-up stash zien en nu zijn we toegekomen aan de volste lade van mijn stash, de lipproducten. Straks moet ik nog een 2de lade met lippies gaan beginnen! (of stoppen met kopen :p).

Eerlijk gezegt vind ik dit ook het leukst om te kopen omdat ik het ook elke dag gebruik.
Ik gebruik minstens 2 lip producten per dag: de kleur lipstick of gloss die ik uitkies die ochtend, die ik dan ook nog eens bijwerk door de dag + savonds een lipbalsem voor ik ga slapen.

Alsnog besef ik dat het moeilijk is om dit allemaal op te krijgen in 1 leven en sommige glossjes durven wel eens slecht worden en die gooi ik dan ook meteen weg. Maar kwaliteits merken kunnen echt jaren meegaan, zo las ik eens op beautygloss dat de schrijfster een kei oude Mac lipgloss had teruggevonden en deze was nog perfect van textuur, stonk niet, etc. en dan is er meestal ook niks aan de hand indien je hygiënisch omgaat met je producten.

Ok genoeg gekletst, aanschouw mijn lip-stash:

Alles netjes in rijen:
Ik zit nog net niet aan de 50! maar ik moet eerlijk bekennen dat ik onlangs een aantal oudere dingen heb weggegooid en er zit ook nog hier en daar een lipgloss in handtassen dus waarscheinlijk zit ik wel aan de 50 haha.
Vinden jullie het te veel, of hebben jullie zelfs nog meer? :) sla maar aan het tellen want ik wil het graag weten, leave a comment.

xoxo Tessa

9 opmerkingen:

katrien zei

mooie stash, ik heb nog niet eens de helft denk ik :-p

Anoniem zei

ik heb geteld en ik heb er 30 hihi ook best veel dus, love your lips stash

Laetitia zei

Leuke stash!
Ik heb véél minder lipproducten,maar ik heb wel veel oogproducten.
Mijn moeder heeft een stuk of 50 lipsticks,wat ik VEEL vind!
xx

Anoniem zei

Wat grappig! Ik zie in jouw stash heleboel kleurtjes die ik ook heb! Good taste! ;-)

Kaya zei

ziet er goed uit. Ik ben zo uitgeteld. Draag zelden iets op me lippen, reden? No idea X'D

Myrna zei

Hele mooie collectie! Ik zit denk ik tegen de 70 lipproducten aan *bloos bloos* maar dat is wel alles bij elkaar, lippenbalsems lipgloss en lipstick. Het is ook zo verslavend haha!

Daniëlle zei

Ik heb ook ongeveer zoiets, maar geen dure merken, duurste is 2 juicy tubes die ik tweedehands heb gekocht, haha! Ook heb ikmaar een paar lipsticks, meer lipglossjes.

Sharona zei

Ik heb driekwart van jouw stash:P. Maar zelfs ik kan geen genoeg krijgen :P. Het is zo leuk om te zien en te kopen hea(A).

EN de lipglossjes die "bedorven" zijn, gebruik ik voor de show:P

Maaike (Honestbeauty) zei

Mijn stash is minder groot :) Ik heb niet zo veel lipsticks ( ik heb denk ik, 5 lipsticks) Redelijk wat glossjes, maar ik denk ook minder als jij, het aantal balsems zal denk ik wel overeen komen.