maandag 8 februari 2010

Rimmel lipstick: Nude delight

Found a new favorite drugstore nude!

Jullie weten waarscheinlijk wel dat het niet gemakkelijk is om goed dekkende nude lipsticks te vinden tussen de betaalbare kruidvat merken, en tot voor kort raadde ik iedereen de Darling lipstick van Gosh aan maar er is een nieuwe topper aan mijn collectie toegevoegd.

De Rimmel Moisture Renew lipstick in nummer 700 'Nude Delight'. Niet alleen is de kleur geweldig maar de formule van de lipsticks is niet uitdrogend!


Op de foto hierboven lijkt hij nog behoorlijk bleek nude, daarom even een vergelijking langs de bleke 'Gosh Darling':
Ik ben er van overtuigd dat elk type vrouw deze lipstick aankan, wat meestal niet het geval is bij nude lipsticks. Waarom? omdat deze eerder naar een peachy beige kleur neigt en dit staat bij zowel types met een donkere huid als een lichte.

hand en lipswatch:
Ik kocht hem omdat ik eigenlijk bijna geen producten van Rimmel heb en ik besloot de lipspullen van dit merk een kans te geven (binnekort ook nog een Rimmel lipgloss review).
Of hij superlang blijft zitten kan ik je nog niet vertellen maar ik heb hem nu toch bijna een uur vlekkeloos op. Je vind hem bij het kruidvat voor €9,99.
xoxo Tessa

10 opmerkingen:

Saskia zei

hij is echt mooi ;)

PP zei

Mooi! Het is echt nog een "draagbare" nude kleur.

kims zei

ziet er alleszins heel mooi uit! Zal ook eens moeten een kijkje nemen geloof ik! :-)

Marijke zei

mooi kleurtje! gaat meteen op mijn wishlist! :-)

Annelieke zei

Mooie nude kleur :) Alleen wel een beetje duur helaas. Misschien als er een aanbieding is een keertje kijken.

Laetitia zei

Hij ziet er echt heel mooi uit!
x

Maaike (Honestbeauty) zei

Hij ziet er inderdaad super uit.

Anoniem zei

ziet er veel beter uit dan die zieke darling :P

Kim zei

Hahaaa! Die heb ik nu toch ook al een tijd terug ook ontdekt!;) Gebruik hem bijna dagelijks! Lang blijft hij wel niet zitten bij mij, hij 'glijdt' zeg maar nogal snel van m'n lippen..Maar zoals je zegt écht een kleurtje dat iedereen past! Supermooi peachy!♥

Anoniem zei

je hebt gelijk, heb hem op jouw aanraden gekocht en hij staat zowel bij mijn moeder (blondine) en bij mij (brunette) ;-) great lipstick