woensdag 10 februari 2010

NOTD: Essence 'Insider'

Het was weer te mooi om waar te zijn he! ik kocht gisteren een lakje van Essence met een mooi beige nude kleurtje in het flesje maar helaas... hij dekt verdomd slecht.

Dit is het resultaat na 2 lagen:
Dat risico heb je altijd bij die goedkope merken vind ik, ik heb lakjes van Essence die super zijn en na 1 laagje volledig dekken maar ik heb ook al vaak tegenvallers gekocht.

Opzich is hij niet lelijk maar ik vind het persoonlijk niet zo mooi als je nog door de nagellak heen kan kijken en dat is zeker het geval bij deze :( op zoek naar een nieuwe dus!

xoxo Tessa

9 opmerkingen:

Kaya zei

Zonde want de kleur is wel mooi.
Ik persoonlijk vind t al erg als ik 2 laagjes moet doen haha.

Laetitia zei

Ik heb een paar lakjes ven essence en die dekken goed,maar na een tijdje worden ze stroperig!
Daarom ga ik vanaf nu alleen maar goede merken kopen,geen essence dus ;)
xx

Kizzy-online zei

Ooh, jammer is dat :(

Marjolein zei

Ik vind het opzich wel een mooi kleurtje! Idd jammer dat ie niet zo goed dekt. :(

Anoniem zei

aw, jammer :(
Maar de meeste dekken wel goed!
En stroperig? die 1 second, ja! super snel, maar deze ... niet echt ;)

Ik ben benieuwd naar meer swatches van essence! (voor minder miskopen)

Saskia zei

ai, testte je hem niet in de winkel?

^^

Anoniem zei

@saskia: test jij nagellak in de winkel? dat is lijk het enige wat ik niet test haha :P

Tessa zei

Ik test idd ook geen nagellak in de winkel, daar zijn meestal geen testers van dus ik doe liever niet iets op mijn nagels als ik het misschien toch niet ga kopen + ik heb altijd al nagellak op :)

Maaike (Honestbeauty) zei

Ik heb een lakje van Essie met hetzelfde probleem dus jah ... Moet je echt drie laagjes doen voor het wat deftig is, vind ik dan ook sneu voor die prijs