zaterdag 13 maart 2010

Bandhaar

Bandhaar, kennen jullie dit fenomeen? Ik hoorde dit ook pas onlangs van een kapper en besloot het op te zoeken.

Iemand met bandhaar zou dus zo'n sterk en stijl haar hebben dat het onmogelijk is deze te krullen, niet met een krultang en zelfs niet met een kappers permanent. Waarom ik er bij kwam? Er is me op mijn 14de door een kapper verteld dat is dit had..bleek achteraf bullsh*t te zijn. Ofwel was het een hele luie kapper of de persoon kende zijn vak toch niet zo goed als ie dacht. Achteraf las ik ook op google dat je zoiets moet meten en dus niet met het blote oog kan zien.

Als jij denkt dat je bandhaar hebt kun je dus ook gewoon net zoals mij moeilijk te krullen haar hebben. Met een stijltang lukt het bij mij namelijk wel, een krultang gaat al wat moeilijker.

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Kaya zei

Yap, dat bestaat :p Ik heb namelijk het tegenovergestelde. Ik kan t stijlen maar na een paar uur komt bij mij toch weer slag terug. Maar t ligt ook aan t weer/hormonen/conditie van t haar want ene keer blijft t langer zitten dan de andere keer. Ach joh, lekker stijl is toch ook mooi en minder werk dan de diana ross look grrr
Heel veel plezier met je feestje!
X

marjolein zei

Ik heb dat ook! Ik heb het ooit een keer bij de kapper laten krullen voor een feestje, maar na een paar uur was het al helemaal uitgezakt. Geen krul meer te zien. Echt vervelend ;p Hoewel ik mijn stijle haren ook best mooi vind. :)
Veel plezier met je feestje!!

Lotte Janssens zei

Ik heb dit zeker!
Heb reeds 2x een permanent laten zetten bij de kapper en deze heeft nooit goed op mijn haar "gepakt"... Dus blijft het stijl, met dankzij de permanent af en toe een klein golfje (ook dit is reeds terug verdwenen)

Saskia zei

ik zie ook graag van dat kaarsrecht naar onder vallend steil haar, gesteild met de steiltang :)

Laetitia zei

Heftig fenomeen!
Ik heb ook best golvend haar,maar gelukkig kan ik het nog stijlen!
^^x

Masja zei

Eh,het is best normaal als je je haar hebt gekruld en na een paar uur heb je alleen nog wat slag, beter hair spray zou ik zeggen ;)

Als je echt dat haar hebt, moet je eens naar zo'n kraampje gaan in winkelcentrums waar z altijd krultangen willen verkopen, die zouden maar raar opkijken, je haar kan niet worden gekruld.. :'D

Tessa zei

ja Masja ik denk ook dat sommige mensen het verkeerd hebben begrepen :) bandhaar is dat het echt bijna onmogelijk is. En die kraampjes waar jij van spreekt ken ik helaas niet anders zou ik het doen! :p